Няма бизнес, който да не е заинтересован да се движи в тази насока. Защото крайният ефект е подпомагане успеха на компанята.
Стандартното офис решение от миналото се свеждаше до закупуване на офис техниката и периодичното ѝ обслужване.
Разрастването на една компания в голяма част от случаите води след себе си до увеличаване на нуждите ѝ от офис оборудване. Резултат номер 1: първоначалната инвестиция по това перо нараства.
Увеличаване на функциите и сложността на офис техниката, от своя страна, наложи все по-специфична и сложна поддръжка, която не е по силите и възможностите на компаниите, ползващи я за нуждите си. Резултат номер 2: обслужващата машина се превръща в обслужвана. От помощник става ангажимент, който изисква времето и познанията на Вашите служители. Време, което може да бъде вложено в други ценни и важни задачи.
За да се предотвратят тези негативи, съвременните тенденции са за цялостна и комплексна промяна в модела за офис обслужването. Каква е насоката? Реорганизация на ангажиментите по придобиване и обслужване на техническото оборудване. Прехвърляне на обслужващите дейността на бизнеса процеси към изпълнители, за които тези процеси са основната им дейност. Това спестява ценно време, предотвратява разпиляване енергията на екипа Ви в ненужна посока и е икономически изгодно.
Крайният резултат е покриване на всички Ваши офис нужди. Без излишна загуба на време. Без отделяне на огромни бюджети. Срещу месечна такса, отговаряща на месечното Ви потребение.
Офис техниката обслужва Вас, а не Вие нея.
Не купувате машини, които да обгрижвате. Купувате само готовия резултат, който Ви трябва.
Месечната такса за наем на офис техника се определя от вида офис устройство и от броя копия, които сте направили.
Цената за наем на офис машина се калкулира по цената на копие за конкретното офис устройство и броя копия, които сте реализирали за месеца.