Офис техника Под Наем

Предлагаме удобство, рационалност и ефективност като решение за нашите клиенти
Отдаване под наем на офис техника

Офис – 21 е лидер на пазара в предлагане на решение за своите клиенти, което максимално да улесни работата на бизнеса им и същевременно да им спести значителна част от разходите  за офис техника. При наем на копирна техника и  мултифункционални устройства от нас, освен възможността да работите с апарати от висок клас, Вие получавате и постоянна поддръжка, инсталация и обучение за работа с тях.

Какви удобства Ви носи наемането пред закупуването на  офис техника

  • Без първоначална инвестиция за закупуване на нова техника от Ваша страна
  • Заплащате само реално направените копия, а техниката ползвате безплатно
  • Осигуряваме техническото поддържане на устройствата
  • Пълна сервизна поддръжка за периода на договора с ежемесечна профилактика
  • Безплатна доставка и монтаж на всички необходими резервни части и тонери
  • Винаги разполагате с работещо устройство. Осигуряваме оборотна машина при необходимост
  • Ставате приоритетен клиент. При проблем с работата на копирната машина сервизен специалист ще Ви посети на място до 4 часа от подаване на заявката
  • Планирате по-лесно и прогнозируемо месечните и дългосрочните си разходи
  • Работите винаги с актуална за тенденциите на пазара техника

Устройствата се предлагат под наем с абонаментен план най-често за 12 или 24 месеца в зависимост от нуждите Ви. От практиката ни дотук е видно, че всички клиенти, сключили такъв договор, го подновяват при изтичането му. Това е още един силен сигнал към нас за практичността и икономическата ефективност на това решение.

Често задавани въпроси

Защо да наема, а не да купя офис техника?

При закупуването на устройство, освен първоначалната инвестиция, имате периодични разходи за поддръжка, консумативи и сервиз. При наем на офис техника нямате разходи за ДМА.

Каква е цената за наем на офис техника?

Цената за наем на офис техника е различна в зависимост от устройството. Тя се определя като цена на брой копие. Тоест, плащате само това, което сте консумирали реално.

С какви офис устройства разполагате за отдаване под наем?

Офис21 е насочила приоритетите си към отдаването на техника под наем, поради предпочитанията на клиентите към тази услуга. За да изпълним изискванията им, сме инвестирали в изключително богат избор от устройства на водещи производители, като такива на нашите партньори Konica Minolta и Brother,  Xerox, HP и Kyocera.

Офис решенията, които улесняват бизнеса Ви

Лого Офис 21

Офис решенията, които улесняват бизнеса Ви, адаптирани по Вашите потребности.

© 2020 Всички права са запазени. Designed by PS Communications