Поддръжка и Сервиз на офис техника

Ние поемаме грижата за правилното функциониране на офис техниката, а Вие се фокусирате в бизнеса си
Поддръжка и сервиз на офис техника

Офис – 21 осъществява пълна сервизна поддръжка, гаранционно и следгаранционно обслужване.

Идеята ни е да предоставим услуги от А до Я, за да елиминираме излишните за Вашата основна дейност задачи.

В началото: при закупени или наети от нас продукти ще доставим, инсталираме и настроим устройствата. Провеждаме обучение за работа на персонала, който ще ползва машината.

В периода на експлоатация: грижим се офис техниката Ви да работи за Вас без Вие да поемате ангажименти по прякото ѝ обслужване. Осигуряваме техническото поддържане на машината и ежемесечната профилактика. Осъществяваме периодично снабдяване с консумативи и резервни части. Извършваме подмяната на консумативите. При сключване на договор за поддръжка помаме ангажимента по навременната смяна на консумативи и резервни части. Отпада нуждата да проследявате графици и наличности. Офис потребностите Ви никога няма да пострадат поради пропуск на Ваш служител да поръча за смяна тонер касета.

Услугата по сервизно обслужване и поддръжка може да бъде проектирана според Вашите изисквания. Предлагаме няколко варианта, като нашите специалисти с готовност ще разяснят всички подробности и детайли около всеки план и ще Ви консултират кое е най-удачното решение за Вашия случай.

  • Стандартна Гаранционна поддръжка
  • Удължена Гаранционна поддръжка
  • Извънгаранционна поддръжка
  • Абонаментен план с договор за обслужване. Заплаща се цена на копие. Наподобява абонаметния план при офис решението “Офис техника под наем”, но може да бъде сключен и с клиенти, закупили устройство. Този план дава редица предимства и приоритети за клиентите.

Офис – 21 разполага и с копирни центрове в Пловдив и Стара Загора, които може да откриете на следните адреси. За Пловдив – ул. “Цар Асен” 21, срещу Ректората на ПУ “Паисий Хилендарски”. За Стара Загора, Тракийски Университет – Ветеринарен Факултет, Студентски град.

Често задавани въпроси

Сервизирате ли техника и сключвате ли договор за нейната поддръжка , когато не е закупена от Вас?

Сервизираме и сключваме договор за незакупена от нас техника на Konica Minolta и Brother

Какъв е срокът за реакция при подадена заявка за неизправност в техниката?

Стандартният срок е от 1 до 3 дни в зависимост от натовареността. За клиенти, които имат сключен договор за поддръжка с нас, срокът е до 4 часа от подаване на заявката. Договорът предвижда също така и възможност за заместващо оборотно устройство, ако техническият проблем не може да бъде отстранен бързо.

Предлагате ли инцидентен сервиз?

Да, за техника на Konica Minolta и Brother.

Офис решенията, които улесняват бизнеса Ви

Лого Офис 21

Офис решенията, които улесняват бизнеса Ви, адаптирани по Вашите потребности.

© 2020 Всички права са запазени. Designed by PS Communications