Офис – 21 е лидер на пазара в предлагане на решение за своите клиенти, което максимално да улесни работата на бизнеса им и същевременно да им спести значителна част от разходите за офис техника. При наем на копирна техника и мултифункционални устройства от нас, освен възможността да работите с апарати от висок клас, Вие получавате и постоянна поддръжка, инсталация и обучение за работа с тях.
Какви удобства Ви носи наемането пред закупуването на офис техника
Устройствата се предлагат под наем с абонаментен план най-често за 12 или 24 месеца в зависимост от нуждите Ви. От практиката ни дотук е видно, че всички клиенти, сключили такъв договор, го подновяват при изтичането му. Това е още един силен сигнал към нас за практичността и икономическата ефективност на това решение.
При закупуването на устройство, освен първоначалната инвестиция, имате периодични разходи за поддръжка, консумативи и сервиз. При наем на офис техника нямате разходи за ДМА.
Цената за наем на офис техника е различна в зависимост от устройството. Тя се определя като цена на брой копие. Тоест, плащате само това, което сте консумирали реално.
Офис21 е насочила приоритетите си към отдаването на техника под наем, поради предпочитанията на клиентите към тази услуга. За да изпълним изискванията им, сме инвестирали в изключително богат избор от устройства на водещи производители, като такива на нашите партньори Konica Minolta и Brother, Xerox, HP и Kyocera.