Офис – 21 е нишово специализирана в областта на офис техниката. Това позволява при нас да намерите и закупите всичко необходимо, свързано с Вашите офис нужди.
Развиваме се в няколко основни направления:
С годините сме разработили отношения единствено с доказани на пазара марки и контрагенти, които гарантират надеждността на продуктите си. Ние сме партньори на Konica Minolta, PANTUM и Brother. Дистрибутираме и KYOCERA, Xerox, HP, Samsung, Canon.
Запознати сме с най-новите въведения в областта. Стремим се да дадем най-коректното и ефикасно решение за нашите клиенти според нуждите и бюджета им.
Със закупуването на устройства при нас ще получите и доставка на място, професионална инсталация и настройка, включени в цената на офис техниката.
Да. При закупуване на офис устройство при нас може да получите гаранционен и извънгаранционен сервиз, както и да закупите и поръчате смяна на консумативни резервни части, зареждане на тонер касети и други.
При наличие в склада от момента на постъпилата поръчка до вашия офис доставката е 1 до 2 работни дни. При неналичност на избрания модел доставката е в рамките на седмица.
Да, провеждаме инструктаж на екипа Ви, за да улесним максимално процеса по експлоатация на продукта.